FAQ – Oftest stillede spørgsmål og svar

Hvad koster MailChimp?

MailChimp er som sådan gratis indtil du overskrider grænsen på mere end 2.000 subscribers. Herefter skal du betale et månedligt beløb for, at bruge MailChimp.

Du kan læse mere om priser her.

Hvor kan jeg ændre min e-mail adresse?

Du kan ændre din e-mail adresse under List names and defaults.

Du skal navigere til Lists og vælge din liste. Herefter skal du vælge Settings og List names and defaults.

Til sidst skal du gå ned i sektionen Campaign defaults og ændre din adresse under Default from e-mail address.

Hvordan deaktiverer jeg double opt-in?

Du deaktiverer double opt-in under Settings, List names and defaults og navigere til sektionen Form Settings og fjerner fluebenet i Enable double opt-in.

Hvordan gensender jeg en kampagne?

Du kan nemt og hurtigt gensende en kampagne til de abonnenter, som ikke fik åbnet din e-mail.

Læs mere her.

Hvad er “Hard Bounce”?

Hard Bounce indikerer, at der er en permanent grund til, at e-mailen ikke kunne sendes. Dette kan skyldes, at e-mailen ikke eksisterer eller der er fejl i e-mail adressen.

Hvad er “Soft Bounce”?

Soft Bounce indikerer typisk, at der er en midlertidig fejllevering til en e-mail adresse. Dette kan oftest skyldes, hvis e-mail adressens indbakke er fyldt, hvis e-mail adressens server er nede eller e-mailen fylder for meget.

Kan jeg tilbagekalde en kampagne?

Hvis du har MailChimp’s PRO plan, så har du mulighed for, at stoppe en igangværende udsendelse af din kampagne. Du kan desværre ikke tilbagekalde en e-mail, som modtageren allerede har modtaget i sin indbakke.

Du kan læse mere om hvordan du stopper en kampagne her.